Regulamin
Zanim umówisz masaż w gabinecie Slowly by Sonia zapoznaj się z poniższym regulaminem. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnego stresu, nieporozumień i ewentualnych niejasności związanych z procesem rezerwowania i anulowania wizyt.
Uwaga! Umówienie wizyty jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią regulaminu i jego akceptacją.
Wstęp
- Usługi objęte niniejszym regulaminem (dalej: Regulamin) świadczone są w gabinecie Slowly by Sonia, którego Właścicielem (dalej: Właściciel) jest Sonia Zawadzka, prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Sosnowcu, ul. Modrzejowska 20, 41-200 Sosnowiec, NIP: 6412546711, Regon: 383072735 (dalej: Gabinet).
- Gabinet jest otwarty w dni robocze, w godzinach ustalonych przez Sonię Zawadzką. Podane godziny oznaczają czas, w którym można nawiązać kontakt z gabinetem lub odbyć wizytę. Nie oznaczają jednak stałej obecności Soni Zawadzkiej lub jej pracowników w siedzibie gabinetu pod adresem: Modrzejowska 20, Sosnowiec.
- Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo do zmiany czasu pracy Gabinetu.
- Sonia Zawadzka wykonuje usługi za całkowitą odpłatnością wg. ustalonego cennika.
- Cennik za usługi jest dostępny dla klientów w Gabinecie oraz na stronie internetowej https://www.slowlybysonia.pl. Oferta dostępnych usług nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
Umawianie wizyt
- Wizytę w gabinecie Slowly by Sonia Klient może umówić:
– online: Kliknij Tutaj
– telefonicznie: pod nr +48 506 536 064 - Aby móc zarezerwować konkretny termin będą potrzebne takie informacje jak:
– imię i nazwisko Klienta,
– adres mailowy,
– nr telefonu kontaktowego,
– rodzaj wybranego zabiegu. - Po dokonaniu rezerwacji pod podany nr telefonu lub adres email Klient otrzyma wiadomość z potwierdzeniem i szczegółami wizyty.
- Dzień przed nadchodzącą wizytą Klient otrzyma SMS lub email „przypominajkę” ze szczegółami dotyczącymi przygotowania się do zabiegu oraz prośbą o potwierdzenie obecności na umówionej wizycie.
- Brak potwierdzenia obecności przez Klienta nie jest równoznaczny z odwołaniem lub przeniesieniem przez niego wizyty.
- Jeśli Klient wie, że nie pojawi się na umówionej wizycie – powinien poinformować o tym Gabinet nie później, niż 24 godziny przed terminem wizyty bez względu na to, czy otrzymał już SMS „przypominajkę”, czy nie.
Przebieg wizyty
- Przed umówieniem wizyty każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu dostępnymi TUTAJ. Jeśli mimo posiadanych przeciwwskazań Klient pojawi się na wizycie – Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu i pobrania za niego pełnej opłaty zgodnie z obowiązującym w danym momencie cennikiem. Jeśli Klient ma wątpliwości, czy może skorzystać danego zabiegu – proszony jest o kontakt z Gabinetem.
- Sonia Zawadzka nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niekompletnych, nieprawdziwych lub nieprawidłowych informacji (w tym w karcie zabiegowej wypełnianej przed wizytą, dotyczącej stanu zdrowia Klienta). Za skutki podania błędnych, niekompletnych, nieprawdziwych, wprowadzających w błąd lub w inny sposób nieprawidłowych danych wyłączna odpowiedzialność spoczywa na Kliencie.
- Jeśli Klient obserwuje u siebie zmiany zdrowotne mogące wpłynąć na bezpieczeństwo wykonania zabiegu – zobowiązany jest poinformować Sonię Zawadzką o tym fakcie nie później, niż 24 godziny przed umówioną wizytą.
- Na umówioną wizytę w gabinecie Slowly Klient powinien stawić się o wyznaczonej porze, jednak nie wcześniej niż 10 minut przed wskazaną godziną.
- W przypadku spóźnienia Klienta krótszego niż 15 minut, Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo do skrócenia zabiegu, zaś w przypadku spóźnienia dłuższego niż 15 minut – do odmowy wykonania zabiegu i uznania wizyty za zrealizowaną/odwołaną z przyczyn wynikających po stronie Klienta. Oczywiście, wszystkie opóźnienia wynikające ze strony Gabinetu nie będą wpływały na długość zabiegu Klienta.
- Przed rozpoczęciem zabiegu Klient ma obowiązek wypełnić ankietę zabiegową i poinformować Sonię Zawadzką o przebytych schorzeniach lub urazach mogących mieć wpływ na wykonanie zabiegu.
- Pierwsza wizyta poprzedzona jest wywiadem, a w przypadku zaawansowanych terapii – dłuższą konsultacją. Wywiad lub konsultacja mogą zostać wliczone w czas trwania zabiegu (jeśli trwają dłużej niż 10 minut).
- W czas trwania zabiegów wliczają się: Wywiad lub konsultacja (jeśli trwają dłużej niż 10 minut), przedzabiegowy demakijaż i oczyszczanie twarzy, masaż/zabieg właściwy, pozabiegowe oczyszczanie twarzy i pielęgnacja oraz wykonanie kinesiotapingu estetycznego (jeśli Klient zgłasza ochotę na jego wykonanie).
- Kinesiotaping estetyczny twarzy/ciała wliczony jest w cenę zabiegu.
Świadczenie Usług
- Przystępując do zabiegu w Gabinecie, Klient automatycznie oświadcza, że:
a) zna celowość zabiegu;
b) został poinformowany o charakterystyce wybranych usług, zrozumiał, że są one wykonywane z dołożeniem należytej staranności oraz jest świadomy, że przedmiotowe zabiegi nie gwarantują osiągnięcia pewnych i widocznych rezultatów;
c) nie będziesz żądał zwrotu kosztów usługi, w przypadku gdy nie przyniesie ona zamierzonego rezultatu;
d) zapoznał się z listą przeciwwskazań do wykonania zabiegu, nie posiada przeciwwskazań i wypełnił ankietę zabiegową zgodnie z prawdą na temat własnego stanu zdrowia oraz nie zataił faktów, mogących wpłynąć na jego zdrowie i samopoczucie po wykonanym zabiegu. - Zgodę na zabieg może wyrazić Klient pełnoletni, posiadający pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych. W przypadku Klientów niepełnoletnich, podczas każdej wizyty wymagana jest obecność przedstawiciela ustawowego lub rodzica.
- Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w następujących przypadkach:
a) gdy Klient nie wyraził zgody na wykonanie usługi lub zgoda nie została udzielona w sposób prawidłowy, tj. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
b) jeżeli stan Klienta wskazuje na spożycie alkoholu, środków odurzających lub innych substancji, które mogłyby w ocenie Soni Zawadzkiej wpłynąć na wystąpienie ewentualnych powikłań w związku z wykonywaną usługą lub uniemożliwić lub utrudnić wykonanie usługi;
c) jeżeli Klient nie zastosował się do zaleceń Soni Zawadzkiej co do konieczności przygotowania się w określony sposób do usługi,
d) jeżeli w ocenie Soni Zawadzkiej Klient nie kwalifikuje się do wykonania danej usługi, w tym z uwagi na względy o charakterze zdrowotnym;
e) jeżeli Klient nie wyrazi zgody na czynności konieczne do prawidłowego wykonania usługi, w tym w szczególności odmówi udzielenia informacji lub nie dostarczy niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego wykonania usługi, bądź nie wypełni wszystkich stosowanych i wymaganych przez Gabinet formularzy;
g) jeżeli Klient nie dokona płatności za usługę w sposób zgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
h) jeśli Klient spóźni się na zabieg w maksymalnym dopuszczalnym czasie, tj. ponad 15 minut. - Wszelkie płatności realizowane są gotówką, kartą płatniczą (kredytową) lub przelewem na wskazany rachunek, z ustaleniem terminu płatności. Płatność przelewem uznaje się za dokonaną w dniu zaksięgowania środków na rachunku bankowym. Płatności za realizowane w Gabinecie usługi dokonywane są przez klientów w dniu ich wykonania, chyba że Sonia Zawadzka postanowi inaczej. Potwierdzeniem zakupu usługi w Gabinecie jest wystawiany paragon lub faktura VAT. Klient przed wystawieniem paragonu zobowiązany jest poinformować Właściciela rozliczającego wizytę o chęci wystawienia faktury VAT.
Odwoływanie i przenoszenie pojedynczych wizyt
- Wizytę w gabinecie Slowly Klient może odwołać lub przenieść bezpłatnie, jeśli zrobi to nie później, niż 24 godziny przed zbliżającym się, umówionym przez Klienta terminem wizyty.
- Jeśli Klient nie pojawi się na umówionej wizycie bez wcześniejszego jej odwołania lub odwoła wizytę na mniej niż 24 godziny przez jej rozpoczęciem – wizyta wymagać będzie od Klienta opłaty w wysokości 50% kwoty wybranego zabiegu (przelewem na konto firmowe).
- Jeśli Klient pojawi się na wizycie w stanie zdrowia będącym przeciwwskazaniem do zabiegu, Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu. Taka wizyta uznana zostanie za zrealizowaną i wymagać będzie opłaty w wysokości 100% kwoty wybranego zabiegu (przelewem na konto firmowe).
- Jeśli Klient nie pojawi się na umówionej wizycie bez wcześniejszego uprzedzenia – kolejną będzie mógł umówić dopiero po dokonaniu przedpłaty w wysokości 100% ceny wybranego zabiegu (przelewem na konto firmowe).
Pakiety zabiegów
- W przypadku, gdy Klient wykupuje pakiet zabiegów, płatność za cały pakiet zabiegów winna być dokonana najpóźniej w dniu wykonania pierwszej usługi z danego pakietu zabiegów. W przypadku braku dokonania płatności w terminie, o którym mowa powyżej, wobec wszystkich zabiegów objętych pakietem zastosowanie znajdą ceny jak dla usług indywidualnych realizowanych poza pakietem.
- W przypadku rezygnacji z opłaconego pakietu zabiegów Sonia Zawadzka rozlicza wykonane pojedyncze usługi w cenach pojedynczych usług z cennika obowiązującego w dniu zakupu usług.
- Klient ma prawo do przekazania osobom trzecim opłaconych usług lub wpłaconych, a niewykorzystanych środków. Klient zobowiązany jest wówczas do wyrażenia pisemnej zgody na dokonanie przekazania – nie dotyczy to zakupionego, imiennego vouchera podarunkowego.
- Usługi opłacone lub środki niewykorzystane klient ma prawo wykorzystać w przeciągu 12 miesięcy od daty zakupu z wyłączeniem zabiegów podlegających pod odrębny Regulamin promocyjny.
Odwoływanie i przenoszenie wizyt w ramach wykupionego pakietu
- Wizytę umówioną w ramach zakupionego pakietu Klient może odwołać lub przenieść bezpłatnie, jeśli zrobi to nie później, niż 24 godziny przed zbliżającym się, umówionym przez Klienta terminem.
- Jeśli Klient nie pojawi się na wizycie umówionej w ramach wykupionego pakietu lub odwoła ją na mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem – wizyta uznana zostanie za zrealizowaną.
- Jeśli Klient pojawi się na wizycie umówionej w ramach wykupionego pakietu w stanie zdrowia będącym przeciwwskazaniem do zabiegu, Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu i uznania wizyty za zrealizowaną.
- Jeśli Klient wie, że nie pojawi się na wizycie i nie zdążył jej odwołać lub przenieść z odpowiednim wyprzedzeniem – może zorganizować dla siebie zastępstwo. Z zabiegu w ramach pakietu Klienta skorzystać może inna, wskazana przez Klienta osoba. Warunkiem takiej zamiany jest poinformowanie Soni Zawadzkiej o tym fakcie w dniu zabiegu, nie później niż 4 godziny przed rozpoczęciem wizyty Klienta.
Umawianie wizyt w ramach serii
- Jeśli Klient wyraża chęć wykonania zabiegów w krótkich odstępach czasu (np. cotygodniowych) z gwarancją dostępności terminów – wszystkie planowane wizyty powinien zarezerwować i opłacić z góry (np. poprzez zakup pakietu).
- Zabiegi w formie serii, umawiane przez Klienta z wizyty na wizytę, nie gwarantują dostępności terminów i zapewnienia ciągłości regularnych spotkań. W takim wypadku Sonia Zawadzka nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępności terminów i brak możliwości kontynuowania serii zabiegów.
- Wizytę umówioną w ramach serii Klient może odwołać lub przenieść bezpłatnie, jeśli zrobi to nie później, niż 24 godziny przed zbliżającym się, umówionym przez Klienta terminem.
- Jeśli Klient nie pojawi się na wizycie umówionej w ramach serii bez wcześniejszego uprzedzenia lub odwoła ją na mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem – wizyta uznana zostanie za zrealizowaną.
- Jeśli Klient pojawi się na wizycie umówionej w ramach serii w stanie zdrowia będącym przeciwwskazaniem do zabiegu, Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu i uznania wizyty za zrealizowaną.
- Jeśli Klient wie, że nie pojawi się na wizycie i nie zdążył jej odwołać lub przenieść z odpowiednim wyprzedzeniem – możesz zorganizować dla siebie zastępstwo. Z zabiegu w ramach jego serii skorzystać może inna, wskazana przez Klienta osoba. Warunkiem takiej zamiany jest poinformowanie Soni Zawadzkiej o tym fakcie w dniu zabiegu, nie później niż 4 godziny przed rozpoczęciem wizyty Klienta.
Wielokrotne odwoływanie/przenoszenie terminów
W sytuacji, gdy Klient wielokrotnie odwołuje lub przenosi terminy wykonania usług (pojedynczych wizyt lub w ramach realizacji vouchera podarunkowego), Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo do odmowy kolejnych rezerwacji ze względu na konieczność zapewnienia sprawnej organizacji pracy Gabinetu, co jest zgodne z zasadą rzetelnego świadczenia usług dla wszystkich Klientów. W przypadku realizacji usług w ramach vouchera podarunkowego – wizyta zostanie uznana za zrealizowaną.
Vouchery podarunkowe
- Voucher (bon podarunkowy) jest dokumentem wystawionym przez Sonię Zawadzką, umożliwiającym realizację wybranych usług zgodnie z obowiązującym Regulaminem, w terminie na nim wskazanym (dalej: Voucher).
- Voucher jest wystawiany na okres na nim wskazany (6 miesięcy od daty zakupu). Jeśli ostatni dzień ważności Vouchera przypada na dzień wolny od pracy, tj. soboty, niedziele i święta określone w przepisach ustawy o dniach wolnych od pracy (DzU z 1951 r. nr 4, poz. 28 ze zm.), Voucher należy wykorzystać w następny dzień roboczy przypadający po dniu wolnym od pracy.
- Voucher jest wydawany w formie papierowego zaproszenia na okaziciela lub w formie elektronicznej – w postaci pliku PDF.
- Voucher zawiera: nazwę usługi, imię i nazwisko osoby obdarowanej, numer (kod) vouchera, termin ważności.
- Vouchery nie podlegają zwrotowi lub wymianie na gotówkę.
- Voucher może zrealizować jedynie osoba obdarowana, czyli wpisana na blankiecie.
- Voucher można kupić w wersji fizycznej w Gabinecie (tylko po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru) albo zamówić drogą mailową: slowlybysonia@gmail.com (w formie elektronicznej lub wysyłką do Paczkomatu InPost).
- Opłata za przesłanie Vouchera do Paczkomatu InPost wynosi 20 zł brutto.
- Realizacja wysyłki Vouchera do Paczkomatu InPost nastąpi maksymalnie do 48 godzin od momentu otrzymania płatności za zamówiony Voucher.
- Sonia Zawadzka nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia w dostawie przesyłki wynikające bezpośrednio ze strony InPost.
- Ze względu na wysokie zainteresowanie dostępnymi terminami wizyt w Gabinecie, Sonia Zawadzka zaleca dokonanie rezerwacji z odpowiednim wyprzedzeniem w przypadku zabiegów, za które planowana jest płatność z wykorzystaniem Vouchera. Dokonanie rezerwacji nie gwarantuje dostępności wszystkich terminów, ponieważ są one przydzielane według kolejności zgłoszeń.
- Wszelkie zmiany w treści Vouchera w tym skreślenia, przekreślenia, uzupełnienia, dopiski powodują, że traci on ważność.
- Po upływie terminu ważności, Voucher traci ważność, a posiadacz Vouchera traci wynikające z niego uprawnienia.
- Klient, który dokonał rezerwacji terminu wizyty, zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na umówioną godzinę. W przypadku opóźnienia nieprzekraczającego 15 minut, czas spóźnienia zostanie odjęty od łącznego czasu przeznaczonego na zabieg. W sytuacji, gdy opóźnienie wyniesie ponad 15 minut, Gabinet zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu oraz uznania wizyty za odwołaną z winy Klienta.
- W przypadku braku możliwości skorzystania z umówionej wizyty, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu i zmiany terminu telefonicznie lub za pomocą wiadomości SMS, nie później niż 24 godziny przed planowanym terminem wizyty. W sytuacji, gdy odwołanie wizyty, zmiana jej terminu w czasie krótszym niż 24 godzin lub niepojawienie się na wizycie spowodują dezorganizację pracy Gabinetu – voucher zostanie uznany za zrealizowany. Klient zachowuje prawo do pełnej realizacji Vouchera, jeżeli zmiana terminu nastąpi w wymaganym terminie lub z przyczyn leżących po stronie Gabinetu.
- W przypadku niedokonania zmiany terminu wizyty w wymaganym czasie lub wielokrotnego odwoływania terminów przez Klienta, Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo do odmowy wyznaczenia kolejnych terminów wizyt, co uzasadnione jest koniecznością zapewnienia efektywnej organizacji pracy Gabinetu. Odmowa ta może być zastosowana jedynie po wcześniejszym poinformowaniu Klienta o zaistniałej sytuacji oraz wyczerpaniu możliwości jej polubownego rozwiązania. Decyzja ta jest podejmowana indywidualnie, przy uwzględnieniu zasad ochrony konsumenta oraz prawa do świadczenia usług w sposób niezakłócający funkcjonowania gabinetu.
- Wizytę umówioną w ramach realizacji vouchera podarunkowego Klient może odwołać lub przenieść bezpłatnie, jeśli zrobi to nie później, niż 24 godziny przed zbliżającym się, umówionym przez Klienta terminem.
- Jeśli Klient nie pojawi się na wizycie umówionej w ramach realizacji vouchera podarunkowego bez uprzedzenia, lub odwoła wizytę na mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem – wizyta zostanie uznana za zrealizowaną.
- Jeśli Klient pojawi się na wizycie umówionej w ramach realizacji vouchera podarunkowego w stanie zdrowia będącym przeciwwskazaniem do zabiegu, Sonia Zawadzka zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania zabiegu i uznania wizyty za zrealizowaną.
- W przypadku niezrealizowania Vouchera przez jego posiadacza lub chęci skorzystania z niego po terminie ważności, jego posiadaczowi nie przysługują żadne prawa z tytułu posiadania Vouchera, nie może on też rościć sobie prawa do rekompensaty lub zwrotu opłaty za Voucher.
- Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę oraz nie łączy się z promocjami, które są regulowane odrębnymi regulaminami. Na zapłatę za pojedynczy zabieg lub serię zabiegów może być wykorzystany tylko jeden (1) Voucher; oznacza to, że wartości z kilku Voucherów nie podlegają sumowaniu w celu opłacenia jednej usługi. W przypadku, gdy wartość Vouchera przewyższa cenę usługi realizowanej z jego wykorzystaniem lub cenę kosmetyków, nadwyżka nie podlega zwrotowi w formie gotówki. Klient ma jednak możliwość przeznaczenia tej nadwyżki na zakup innej usługi dostępnej w Gabinecie, a jeśli wartość wybranej dodatkowej usługi przewyższa wartość nadwyżki, Klient może uregulować powstałą różnicę poprzez dopłatę.
- Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Vouchera w sytuacji, gdy wartość usług, z których chce skorzystać przekracza wartość wskazaną na Voucherze.
- Po upływie terminu ważności Vouchera, niewykorzystana wartość Vouchera pozostaje na koncie Gabinetu.
- Przy umawianiu się na zabieg klient powinien poinformować, że skorzysta z Vouchera.
- Udzielane rabaty, zniżki, promocje i Vouchery nie łączą się.
- Jeżeli Voucher wystawiony został na określone usługi, Gabinet dopuszcza możliwość zamiany tak wykupionej usługi na inną/inne usługi o wartości wskazanej na Voucherze tylko i wyłącznie jeżeli istnieją istotne przeciwwskazania do zrealizowania usługi wskazanej na Voucherze.
- Warunkiem skorzystania z Vouchera jest skontaktowanie się z Gabinetem, umówienie się na konkretny termin w celu realizacji usługi lub otrzymania wybranych produktów wraz ze wskazaniem terminu ważności wykorzystywanego Vouchera.
- Warunkiem skorzystania z Vouchera jest przekazanie go w oryginale przed realizacją planowanej usługi personelowi Gabinetu.
- W przypadku utraty lub zniszczenia Vouchera, Gabinet nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Vouchera wykorzystywanego niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy zakupu Vouchera, lub otrzymania go w drodze wymiany barterowej.
- Podczas dokonania zakupu i przed realizacją Vouchera, osoba kupująca go oraz osoba realizująca usługę z Vouchera oświadczają, iż zapoznały się z treścią Regulaminu i zobowiązują się go przestrzegać. Osoba kupująca Voucher zobowiązuje się także do poinformowania użytkownika Vouchera o treści niniejszego Regulaminu oraz miejscu gdzie można zapoznać się z treścią Regulaminu.
Reklamacje
- Zakupione w Gabinecie vouchery prezentowe oraz oraz inne produkty nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
- Reklamacje na usługi wykonane w Gabinecie należy składać pisemnie, listem poleconym na adres Gabinetu lub w formie elektronicznej poprzez e-maila: slowlybysonia@gmail.com
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji.
- Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w tej samej formie, w której nastąpiło zgłoszenie reklamacji (pisemnej albo elektronicznej).
RODO
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Soni Zawadzkiej, z siedzibą w Sosnowcu, ul. Modrzejowska 20, 41-200, NIP: 6412546711.
- Informujemy że zgodnie z RODO dane osobowe stanowią informacje takie jak imię, nazwisko, adres, adres e-mail oraz numer telefonu.
- Podanie danych osobowych Administratorowi jest dobrowolne, lecz może być konieczne do zawarcia umowy z Sonią Zawadzką na wykonanie usług świadczonych przez Gabinet, ze względu na potencjalną konieczność udzielenia pomocy medycznej.
- Przetwarzaniem danych osobowych jest każde działanie na danych osobowych w tym ich zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
- Posiada Pani/Pan następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych: prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania/poprawiania swoich danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych do innych podmiotów, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uważa, że przetwarzamy jego dane osobowe w sposób nieprawidłowy i naruszający prawo, w tym przepisy RODO, prawo do cofnięcia wyrażonej uprzednio zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Zastrzegam sobie prawo do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych tylko w zakresie jaki jest niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych (adekwatnym), przede wszystkim w zakresie danych niezbędnych dla realizacji i zawarcia z Panią/Panem umów, w tym umów o świadczenie usług, kontaktu w sprawie zabiegów ogłoszonych w Gabinecie, ale także w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń z przepisów prawa cywilnego, jeśli wystąpi taka konieczność oraz dla celów podatkowych i księgowych, czy też dla wypełnienia innych obowiązków nałożonych na Gabinet przez przepisy prawa.
- Wszelkie dane przetwarzane przez Gabinet – czy to w formie papierowej czy elektronicznej – są zabezpieczone poprzez zabezpieczenia fizyczne, informatyczne, techniczne i organizacyjne. Wszystkie dane w systemie informatycznym są kodowane i szyfrowane.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu dowolną drogą kontaktu – pisemną lub elektroniczną, na adres: slowlybysonia@gmail.com
- W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana sprzeciwu, Sonia Zawadzka przestanie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w tym zakresie jakiego dotyczy sprzeciw, chyba że w stosunku do tych danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy (wynikające z przepisów prawa), które będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, ewentualnie wypełniania obowiązków wobec organów państwa działających w granicach i na podstawie prawa.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące na rzecz Gabinetu usługi księgowe, kadrowo-płacowe, wyspecjalizowani dostawcy usług przechowywania danych i usług IT, a także podmioty którym Gabinet ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy.